Brno bölgesinde Lukovany'de yedi yüzden az kişi yaşıyor. Abarlıkla, “dünyanın sonunda” yattığı söylenebilir. Köye gelebilecek tek bir yolda demiryolu yok, her saat, bazen daha az sıklıkta vardiyalar, on kilometre uzaklıktaki trene bir otobüs hattı.
Otobüs, çoğunlukla en üstte, çocuklar okula ve yetişkinlere çalışmaya ve saatte iki bağlantıda bile gittiklerinde işgal edilir.
“Birkaç kişi gün boyunca seyahat ediyor. Beş ya da on olabilir, çok bireyseldir. Özellikle yaşlılar mağazaya veya doktora gidiyorlar ”dedi.
Lukovany köyü herhangi bir ana yolun dışında yer alır. Köye sadece bir ana araba yolu var, daha dar ikincisi, belediyenin izni olan yerliler için daha fazla.
Haritalar © shocart ve openstreetmap katkıda bulunanlar tarafından sağlanır. Shocart, turist ve bisiklet haritaları ve atlaslarının geleneksel bir yayıncısıdır. Daha fazla www.shocart.cz
Lukovany yakınlarındaki Rosice çevresindeki bölgeydi, operatörü devrim yaratan valinin vizörüne ulaştı. Gelecekte, klasik otobüsler artık çok pahalı olan zaman çizelgesine göre daha az kalabalık parçalarda çalışmayacak, ancak yolcular bir telefon veya mobil uygulama aracılığıyla ulaşım sipariş ediyor. Daha küçük minibüs onları evin yakınındaki bireysel Vískás'da alacak ve yakınlardaki transfer kavşağına, belki de sadece duraktaki tren için taşıyacak.
Otobüsler hava taşımayı bırakır ve vali tasarruf edecek
Milletvekilleri Odasında, bu yeniliği tanıtacak olan Karayolu Taşımacılığı Yasası'nda yapılan Değişiklik, artık talep taşımacılığı olarak adlandırılacak, şimdi nihai onaydan önce yer almaktadır. “Temmuz ayından itibaren ödemeye başlamayı umuyorum,” dedi Ulaştırma Bakanı Martin Kupka (ODS), muhalefeti bu niyete karşı protesto etmeyeceğini söyledi.
Ona göre, otobüsler sadece havayı ve bölgesel ulaşım sağlayan valiyi taşımakla kalmayacak, operasyonları için bütçelerinden çok fazla ödeme yapmayacaklar. Sadece bölgesel bağlantılar ücretleri kapsamaz, birkaç kat daha yüksek olmalıdır.
“Rosick'e ek olarak, örneğin Holubice ve Velké Opatovice'in çevresi gibi talebin getirilebileceği birkaç alanı düşünüyoruz. Diğerleri de eklenebilir, ”diyor Moravya'nın güneyindeki toplu taşımayı koordine eden bölgesel şirket Kordis sözcüsü Květoslav Havlík. Havlík'in belirli belediyelerinden bahsetmedi. Lukovany, bu tür bir ulaşımın tanıtılabileceği bir köy örneğidir, benzer bir durum bazı şehirlerin daha uzak kısımlarıdır.
Bunlar arasında Modřice'deki Bobrava, aynı adı taşıyan nehrin adını taşıyan Brno yakınlarındaki. Bu şehrin merkezinden üç kilometreden fazla yatıyor, yoğun bir yol ve sanayi bölgesi ile ayrılıyor. Yerliler yakındaki demiryoluna bile ulaşmayacak. Geçen yıl, talep taşımacılığının bir pilot projesinin tanıtımını düşünüyordu, ama sonunda geldi. Modřice Libor Procházka (n.) Belediye Başkanı, “Çok pahalıydı ve sadece çok dar bir grup insan için olurdu” diye açıkladı. Hala bir otobüs var.
Bugün sadece taksiler rejiminde faaliyet gösterebilen talep taşımacılığının yasal demirlemesi ile bu hizmet toplu taşıma araçlarının bir parçası olacak, bu nedenle otobüste veya trende aynı bileti ödeyecek – ve en önemlisi mümkün olacak Bölgesel Yazarlık Sicilinden ödeme yapmak.
Bağlantı daha sık olacak, bölgeyi bildiriyor
Aynı zamanda bakan, bu haberin piyasaya sürülmesinin şehirlerin veya küçük virallerin uzak bölgelerinde yaşam kalitesini bozacağını reddetti. “Aksine. Teslimat, istedikleri sırada insanları toplar ve otobüse binecekleri zaman uğraşmak zorunda kalmayacaklar ”dedi.
Aynı şekilde, Kordis, daha küçük bir otomobilin bağlantısının daha sık ve ayrıca bir taksi durumunda olduğu gibi ikametgahın yakınında başlama olasılığının daha sık olacağını varsayan yeniliği algılar. “Kısmen, otobüsü yönetme hakkı olan sürücülerin eksikliği,” diye başka bir avantajdan bahsetti, çünkü dokuz adet teslimat için bir binek otomobil için normal bir belge yeterli.
Brno Transport Company de yeni sistemi kullanmayı düşünüyor. Şehir taşıyıcısı Jan Seitl, “Hangi alanlara gireceğimizi hala değerlendireceğiz.” Dedi.
Planlanan yenilik, Güney Moravian muhalefet temsilcisi Jan Nečas (evet) tarafından da desteklenmektedir. “Kesinlikle iyi bir hizmet olacak, böylece otobüsler artık iki kişinin girdiği yere gitmeyecek. Bu başkalarını yeniliyor ”dedi.
Yeni, bu şubeleri olmayan bir otobüs gidecekti, belediyeler siparişlere göre yanına gidecek ve insanları hala oraya giden otobüs için bile varış noktasına getirecekler veya kavşak.
Otobüs, çoğunlukla en üstte, çocuklar okula ve yetişkinlere çalışmaya ve saatte iki bağlantıda bile gittiklerinde işgal edilir.
“Birkaç kişi gün boyunca seyahat ediyor. Beş ya da on olabilir, çok bireyseldir. Özellikle yaşlılar mağazaya veya doktora gidiyorlar ”dedi.
Lukovany köyü herhangi bir ana yolun dışında yer alır. Köye sadece bir ana araba yolu var, daha dar ikincisi, belediyenin izni olan yerliler için daha fazla.
Haritalar © shocart ve openstreetmap katkıda bulunanlar tarafından sağlanır. Shocart, turist ve bisiklet haritaları ve atlaslarının geleneksel bir yayıncısıdır. Daha fazla www.shocart.cz
Lukovany yakınlarındaki Rosice çevresindeki bölgeydi, operatörü devrim yaratan valinin vizörüne ulaştı. Gelecekte, klasik otobüsler artık çok pahalı olan zaman çizelgesine göre daha az kalabalık parçalarda çalışmayacak, ancak yolcular bir telefon veya mobil uygulama aracılığıyla ulaşım sipariş ediyor. Daha küçük minibüs onları evin yakınındaki bireysel Vískás'da alacak ve yakınlardaki transfer kavşağına, belki de sadece duraktaki tren için taşıyacak.
Otobüsler hava taşımayı bırakır ve vali tasarruf edecek
Milletvekilleri Odasında, bu yeniliği tanıtacak olan Karayolu Taşımacılığı Yasası'nda yapılan Değişiklik, artık talep taşımacılığı olarak adlandırılacak, şimdi nihai onaydan önce yer almaktadır. “Temmuz ayından itibaren ödemeye başlamayı umuyorum,” dedi Ulaştırma Bakanı Martin Kupka (ODS), muhalefeti bu niyete karşı protesto etmeyeceğini söyledi.
Ona göre, otobüsler sadece havayı ve bölgesel ulaşım sağlayan valiyi taşımakla kalmayacak, operasyonları için bütçelerinden çok fazla ödeme yapmayacaklar. Sadece bölgesel bağlantılar ücretleri kapsamaz, birkaç kat daha yüksek olmalıdır.
“Rosick'e ek olarak, örneğin Holubice ve Velké Opatovice'in çevresi gibi talebin getirilebileceği birkaç alanı düşünüyoruz. Diğerleri de eklenebilir, ”diyor Moravya'nın güneyindeki toplu taşımayı koordine eden bölgesel şirket Kordis sözcüsü Květoslav Havlík. Havlík'in belirli belediyelerinden bahsetmedi. Lukovany, bu tür bir ulaşımın tanıtılabileceği bir köy örneğidir, benzer bir durum bazı şehirlerin daha uzak kısımlarıdır.
Bunlar arasında Modřice'deki Bobrava, aynı adı taşıyan nehrin adını taşıyan Brno yakınlarındaki. Bu şehrin merkezinden üç kilometreden fazla yatıyor, yoğun bir yol ve sanayi bölgesi ile ayrılıyor. Yerliler yakındaki demiryoluna bile ulaşmayacak. Geçen yıl, talep taşımacılığının bir pilot projesinin tanıtımını düşünüyordu, ama sonunda geldi. Modřice Libor Procházka (n.) Belediye Başkanı, “Çok pahalıydı ve sadece çok dar bir grup insan için olurdu” diye açıkladı. Hala bir otobüs var.
Bugün sadece taksiler rejiminde faaliyet gösterebilen talep taşımacılığının yasal demirlemesi ile bu hizmet toplu taşıma araçlarının bir parçası olacak, bu nedenle otobüste veya trende aynı bileti ödeyecek – ve en önemlisi mümkün olacak Bölgesel Yazarlık Sicilinden ödeme yapmak.
Bağlantı daha sık olacak, bölgeyi bildiriyor
Aynı zamanda bakan, bu haberin piyasaya sürülmesinin şehirlerin veya küçük virallerin uzak bölgelerinde yaşam kalitesini bozacağını reddetti. “Aksine. Teslimat, istedikleri sırada insanları toplar ve otobüse binecekleri zaman uğraşmak zorunda kalmayacaklar ”dedi.
Aynı şekilde, Kordis, daha küçük bir otomobilin bağlantısının daha sık ve ayrıca bir taksi durumunda olduğu gibi ikametgahın yakınında başlama olasılığının daha sık olacağını varsayan yeniliği algılar. “Kısmen, otobüsü yönetme hakkı olan sürücülerin eksikliği,” diye başka bir avantajdan bahsetti, çünkü dokuz adet teslimat için bir binek otomobil için normal bir belge yeterli.
Brno Transport Company de yeni sistemi kullanmayı düşünüyor. Şehir taşıyıcısı Jan Seitl, “Hangi alanlara gireceğimizi hala değerlendireceğiz.” Dedi.
Planlanan yenilik, Güney Moravian muhalefet temsilcisi Jan Nečas (evet) tarafından da desteklenmektedir. “Kesinlikle iyi bir hizmet olacak, böylece otobüsler artık iki kişinin girdiği yere gitmeyecek. Bu başkalarını yeniliyor ”dedi.
Yeni, bu şubeleri olmayan bir otobüs gidecekti, belediyeler siparişlere göre yanına gidecek ve insanları hala oraya giden otobüs için bile varış noktasına getirecekler veya kavşak.
Zaten on bir çizgilerdeki tüm kapıların başlangıcı Brno'daki yolcular için, toplu taşıma araçlarına herhangi bir kapı tarafından girmeleri otomatiktir, ancak bölgesel otobüslerde, yolcuların sürücüyü dolaşması ve geçerli bir bilet alması veya göstermesi gereken çoğunluk kuralıdır. Ancak geçen yıldan bu yana, tüm kapıların binmesi de Brno çevresindeki on bir otobüs hattında tanıtıldı. Birincisi Kuřim'den bölgesel şehre idi. “Yeni sistem açıkça kanıtlandı, özellikle başlangıçta ve genel seyahat süresinin ucunda hızlanıyor. Aynı zamanda, şoför tamamen yönetime odaklanabilir ”dedi. Kuřim'den sonra, sistem yavaş yavaş Brno'dan Ostopovice, Troubsko, Omice, Ořechov, želešice ve Moravany gibi bölgesel kasabanın güneybatısındaki köylere otobüs bağlantılarına genişledi. Daha kısa bir süre için, otobüs de Brno Chrlice üzerinden Modřice'den Rajhradice ve Měnín'e veya Brno'dan Pozořice ve Viničné Šumice'e kadar otobüs bekliyor. Bölgedeki toplu taşımayı koordine eden Kordis sözcüsü Květoslav Havlík, “Şu anda ilk dalgada güvendiğimiz tüm çizgilerle kaplıyız” diye ekledi. Beş ila yirmi saatlik zamanlarda tanıtılan tüm kapıların başlangıcını, ne zaman ve nerede daha hızlı kullanımı, yani ne zaman ve nerede genişleyebileceğini açıklamadı. |