Bulvarın terk edilmiş ve kömür caddesi arasındaki kuzey kısmı yaklaşık 130 milyon CZK'ya mal olacak. Bununla birlikte, belediyenin gelecekteki arter yolunda duran fidelerin veya olgun ağaçların kesilmesi için izni yoktur.
Başvuruyu geçen Haziran ayında sundu, ancak Çocuk Çocukları Derneği yargılamalara katıldı çünkü yerde değerli hayvan türleri olabileceğine inanıyordu.
Buna karşılık, tüm yıl boyunca kesintiye uğradı. Uzmanlar bölgeyi tekrar keşfetmek zorunda kaldı. Belediye sözcüsü Filip Poňuchálek, “Güncellenmiş biyolojik araştırma, inşaatın yapılabileceğini gösterdi.”
Bununla birlikte, ağaç türlerinin çıkarılmasına izin verme işlemleri devam etmektedir. Bulvarı bu yıl inşa etmeye başlamak için, şehir en geç Kasım ayında korkulmalıdır.
Şehrin merkezini ve yeni tren istasyonunu birbirine bağlayacak yeni bulvarın liderliğinin rotası.
Yeşillerin tasfiyesi, dünyanın çocuklarının yapmadığı tabloid ile ilişkili tek madde değildir. Kuzey kısmı için bir inşaat izni konusunu sevmiyorlar. Belirli bir gerekçe veya itiraz olmadan buna itirazda bulundular. Bölgesel otorite masadan süpürmesine rağmen, dernek daha sonra dava açtı.
“Şaşırtıcı bir şekilde, ofis, belediyenin resmi albümünde görev almaya kadar sayılan son tarihe göre göndermemize rağmen, temyizimizin geciktiğini iddia ediyor. Görüşümüze göre, bölgesel otorite inşaat yasasını kabul etmeyi reddediyor ”diyor ülke başkanı Miroslav Patrik.
Ofis, veri kutusuna kararın daha önceki bir misyonunu savunuyor. “Bir kamu kararnamesi şeklinde teslim edilip edilmeyeceği önemsizdir, önemli olan, ülke ülkesinin belediyenin kararını alması, onunla tanışma fırsatına sahip olması ve haklarını koruyabilmesidir. Daha uzun bir itiraz dönemi sağlayarak onları tercih etmek için hiçbir neden yoktu. ”Alena Knotková bölgesel otoriteden yanıt veriyor ve derneğin” veri listesine “teslim edilmek üzere son tarihi de karşılayabileceğini söyledi.
Bu kaotizm, aktivistler diyor
Yargılamalardan birinde, ülke yeni bir mahkeme kararına göre başarılı olamadı. Zaten 2019'da bölge mahkemesi, derneğin imar kararına karşı doğrudan yeni tren istasyonunun inşasına verilmesini reddetti.
Bununla birlikte, alnındaki kırışıklıklar, bu yılın başında Dünya'yı Demiryolu İdaresi'ne (Sž) ekledi. Tetčice'den başka bir su ilişkisi gibi, bölgesel kararın değişiminin onaylanmasına itiraz ettiler.
“Yerinden edilmiş istasyonun yerindeki değişikliğin taşkın koruma önlemlerine aykırı olup olmadığı bize açık değil. Görünüşe göre bu Chaotizm, çünkü binanın Aralık 2018'de nihai bir imar kararı var, ancak aynı zamanda o kadar kuvvetli bir şekilde değişti ki yeni çevresel etki değerlendirmesi devam ediyor ”diye açıklıyor Patrik.
Demiryolu yönetimi, engellemeye güveniyoruz
Demiryolları bir değişiklik istedi, çünkü yeni istasyondaki mimari rekabetten ve önceki proje hazırlığından sonra, iznin uygulandığı orijinal teknik çözüm. Bu nedenle, planlar artık çevresel etki açısından yeniden değerlendirilmektedir.
“Her iki kuruluştan da obstrüktif müzakereler varsaydık ve maalesef bizim için alışılmadık bir şey değil. Temyizle ve diğerlerinin herkese devam edeceğiz, yasalara uygun olarak ilerleyeceğiz, gerekli belgeleri belgeleyecek ve temyiz işbirliği organlarını sağlayacağız ”diyor Sž sözcüsü Nela Eberl Friebová.
Temyizlere rağmen, ona göre, yeni tren istasyonunun hazırlanması sürecindeki gecikmenin hala gerçekleşmesi gerekmeyecekti. “Zaten paralel olarak bazı adımlar atıyoruz. Aynı zamanda, mevzuat yapmamıza izin veren bir araç kullanıyoruz – stratejik olarak önemli altyapının inşasının bu kadar hızlanması ”diyor Eberl Frieb. Demiryollarının 2028'de istasyonun inşasının başlamasının iyimser senaryosuna resmen güvenmesinin nedenlerinden biri de budur.
Gereksiz yere karmaşık iş, belediye başkanı kızgın
Brno'nun başka bir bölümünde, ülkenin çocukları planlarını bozdu. Geçen yıl, Sž, pistin židenice tren istasyonuna doğru geçiş ile černovice dönüşü arasındaki parçayı değiştirmeye başlamak istedi.
Şu anda yıl sonuna kadar lansmana inanıyor, ancak burada da iş Felling ile başlayacak ve bu dava derneğe saldırdı. On değerli hayvanın habitatlarına müdahaleyi sevmez. Bu işlemler bile yargılamalar henüz sona ermemişti.
Bu nedenle, Bubeníčkova Caddesi'ndeki yakındaki köprünün yeniden yapılandırılması, pistin bir kısmını židenice'de aylar içinde değiştirmeye başlayacak. “Her iki proje de kasıtlı olarak planlandı, böylece herkes başka bir zamanda başlıyor, ancak ülkenin çocukları nedeniyle modernizasyon bir yıl kaçtı, bu yüzden temelde buluşuyorlar. İşten gereksiz yere karmaşıklaştılar ”dedi.
Dernek nedeniyle demiryolu boyunca Klíny Caddesi için, sokaklar da dahil olmak üzere yeni bir dikimi içerecek olan yeni bir çözüm sunma çabası olacağından korkuyordu.
Başvuruyu geçen Haziran ayında sundu, ancak Çocuk Çocukları Derneği yargılamalara katıldı çünkü yerde değerli hayvan türleri olabileceğine inanıyordu.
Buna karşılık, tüm yıl boyunca kesintiye uğradı. Uzmanlar bölgeyi tekrar keşfetmek zorunda kaldı. Belediye sözcüsü Filip Poňuchálek, “Güncellenmiş biyolojik araştırma, inşaatın yapılabileceğini gösterdi.”
Bununla birlikte, ağaç türlerinin çıkarılmasına izin verme işlemleri devam etmektedir. Bulvarı bu yıl inşa etmeye başlamak için, şehir en geç Kasım ayında korkulmalıdır.
Şehrin merkezini ve yeni tren istasyonunu birbirine bağlayacak yeni bulvarın liderliğinin rotası.
Yeşillerin tasfiyesi, dünyanın çocuklarının yapmadığı tabloid ile ilişkili tek madde değildir. Kuzey kısmı için bir inşaat izni konusunu sevmiyorlar. Belirli bir gerekçe veya itiraz olmadan buna itirazda bulundular. Bölgesel otorite masadan süpürmesine rağmen, dernek daha sonra dava açtı.
“Şaşırtıcı bir şekilde, ofis, belediyenin resmi albümünde görev almaya kadar sayılan son tarihe göre göndermemize rağmen, temyizimizin geciktiğini iddia ediyor. Görüşümüze göre, bölgesel otorite inşaat yasasını kabul etmeyi reddediyor ”diyor ülke başkanı Miroslav Patrik.
Ofis, veri kutusuna kararın daha önceki bir misyonunu savunuyor. “Bir kamu kararnamesi şeklinde teslim edilip edilmeyeceği önemsizdir, önemli olan, ülke ülkesinin belediyenin kararını alması, onunla tanışma fırsatına sahip olması ve haklarını koruyabilmesidir. Daha uzun bir itiraz dönemi sağlayarak onları tercih etmek için hiçbir neden yoktu. ”Alena Knotková bölgesel otoriteden yanıt veriyor ve derneğin” veri listesine “teslim edilmek üzere son tarihi de karşılayabileceğini söyledi.
Bu kaotizm, aktivistler diyor
Yargılamalardan birinde, ülke yeni bir mahkeme kararına göre başarılı olamadı. Zaten 2019'da bölge mahkemesi, derneğin imar kararına karşı doğrudan yeni tren istasyonunun inşasına verilmesini reddetti.
Bununla birlikte, alnındaki kırışıklıklar, bu yılın başında Dünya'yı Demiryolu İdaresi'ne (Sž) ekledi. Tetčice'den başka bir su ilişkisi gibi, bölgesel kararın değişiminin onaylanmasına itiraz ettiler.
“Yerinden edilmiş istasyonun yerindeki değişikliğin taşkın koruma önlemlerine aykırı olup olmadığı bize açık değil. Görünüşe göre bu Chaotizm, çünkü binanın Aralık 2018'de nihai bir imar kararı var, ancak aynı zamanda o kadar kuvvetli bir şekilde değişti ki yeni çevresel etki değerlendirmesi devam ediyor ”diye açıklıyor Patrik.
Demiryolu yönetimi, engellemeye güveniyoruz
Demiryolları bir değişiklik istedi, çünkü yeni istasyondaki mimari rekabetten ve önceki proje hazırlığından sonra, iznin uygulandığı orijinal teknik çözüm. Bu nedenle, planlar artık çevresel etki açısından yeniden değerlendirilmektedir.
“Her iki kuruluştan da obstrüktif müzakereler varsaydık ve maalesef bizim için alışılmadık bir şey değil. Temyizle ve diğerlerinin herkese devam edeceğiz, yasalara uygun olarak ilerleyeceğiz, gerekli belgeleri belgeleyecek ve temyiz işbirliği organlarını sağlayacağız ”diyor Sž sözcüsü Nela Eberl Friebová.
Temyizlere rağmen, ona göre, yeni tren istasyonunun hazırlanması sürecindeki gecikmenin hala gerçekleşmesi gerekmeyecekti. “Zaten paralel olarak bazı adımlar atıyoruz. Aynı zamanda, mevzuat yapmamıza izin veren bir araç kullanıyoruz – stratejik olarak önemli altyapının inşasının bu kadar hızlanması ”diyor Eberl Frieb. Demiryollarının 2028'de istasyonun inşasının başlamasının iyimser senaryosuna resmen güvenmesinin nedenlerinden biri de budur.
Gereksiz yere karmaşık iş, belediye başkanı kızgın
Brno'nun başka bir bölümünde, ülkenin çocukları planlarını bozdu. Geçen yıl, Sž, pistin židenice tren istasyonuna doğru geçiş ile černovice dönüşü arasındaki parçayı değiştirmeye başlamak istedi.
Şu anda yıl sonuna kadar lansmana inanıyor, ancak burada da iş Felling ile başlayacak ve bu dava derneğe saldırdı. On değerli hayvanın habitatlarına müdahaleyi sevmez. Bu işlemler bile yargılamalar henüz sona ermemişti.
Bu nedenle, Bubeníčkova Caddesi'ndeki yakındaki köprünün yeniden yapılandırılması, pistin bir kısmını židenice'de aylar içinde değiştirmeye başlayacak. “Her iki proje de kasıtlı olarak planlandı, böylece herkes başka bir zamanda başlıyor, ancak ülkenin çocukları nedeniyle modernizasyon bir yıl kaçtı, bu yüzden temelde buluşuyorlar. İşten gereksiz yere karmaşıklaştılar ”dedi.
Dernek nedeniyle demiryolu boyunca Klíny Caddesi için, sokaklar da dahil olmak üzere yeni bir dikimi içerecek olan yeni bir çözüm sunma çabası olacağından korkuyordu.