MotoGP'nin dönüşü hakkında birçok konuda tekrar başlıyoruz

DünyaBot

Member
“Grand Prix'i mümkün olan en iyi şekilde hazırlamak istiyoruz. Böylece bisikletlerin doğru yere döndüğü gerçeğinin 'vay etkisi' mümkün olduğunca en güçlü oldu ”diyor Circuit Genel Müdürü Miroslav Bartoš.


Şebekedeki bir yarışçıya gelen yeni sezonun başında benzer bir gerginlik hissediyor musunuz?
Sadece benimle ilgili değil. Genel olarak, devrede daha önce Grand Prix'yi düzenlediğimizden daha azı var, çok fazla iş var ve sinirlilik için zaman veya alan yok. MotoGP ile yılların deneyime sahip olmamız gerektiği söyleniyor, bunun sayesinde ne ve nasıl olduğunu bildiğimizi, ancak görünüşün aldatıcı olduğunu. Beş yıl boyunca MotoGP'ye sahip değildik, birçok şeyi değiştirdik, birçok konuda tekrar başlıyoruz. Bunu yapmak için, destekçi şirketi Dorna ve Uluslararası Motosiklet Federasyonu'nun bahsettiği devreye bir dizi ayar eklemek gerekir.


Örneğin, ne,?
En önemli ve en görünür olanı, Mart ve Nisan aylarında gerçekleşecek yüzeyin değiştirilmesidir. Bu, çıkış bölgelerinin küçük değişiklikleri, özellikle ördek tamamlayıcısı ile ilgilidir. LED sinyal panelleri kurmak da gereklidir, bu nedenle yanıp sönen, böylece hat komiserlerinin sadece optik kablolar ve elektrik getirecek bayraklara sahip olmaz. Ve sonra, kutular için yeni asansör gibi kısmi, daha az görünür modifikasyonlardır.


Asfalt yüzeyinin değiştirilmesini yılın önceki zamanı için planlamak istemediniz mi?
Önceki durumda bile, bu dönemde pistin yeniden yapılandırılmasını yaptık. İlkbaharda çok meşgul olmayan hem ABD hem de inşaat şirketlerine uygun. Şimdiye kadar “kirli” çalışmaya odaklanabiliriz, Dünya. Daha iyi havalarda daha iyi asfalt olacak.


Ama ilk buçuk ayı kaybedeceksiniz.
Nispeten uzun bir zamandır ve geleneksel bahar ödülü, güzel etkinliklerden vazgeçmek zorunda kaldık. Yarış programı üzerinde başka bir etkisi yok, ancak Nisan bizim için ajansların pistinde satışlar açısından bizim için ilginç.


Tekrar Grand Prix'e sahip olmak için gerekli bir kötülük olarak mı alıyorsunuz?
Sahip olmasak bile, önümüzdeki yıllarda hala yüzeyi değiştirmek zorunda kalacaktık ve her zaman ilkbaharda olurdu. Asfaltın en iyi yılları vardı, bir kez yapılması gerekiyordu ve o yıl baharı feda etmemiz gerekecekti.


Otomotodrome ve onu ziyaret eden seyircilerde değişiklikler olacak mı?
Sıhhi tesisleri büyütüyoruz, park yerleri de bir dönüşüm geçirecek, ancak öncelikle devrenin içindeler ve konuklara veya medyaya hizmet verecekler. İnsanların daha iyi oturacağı F Stand F'de banklar alışverişi yapmayı umuyoruz.


Devre ve kalkışa varış ne olacak, eskisinden daha pürüzsüz olacak mı?
Kompleksimiz etrafındaki yolların genişlemesi muhtemelen gerçek değildir. Bununla birlikte, önceki yıllarda olduğu gibi, Çek Cumhuriyeti Polisi ile çok çalışıyoruz, böylece varış ve kalkış organizasyonu mümkün olduğunca açıkça ve geleneksel olarak Brno Şehri'nin ulaşım şirketi ile çok iyi bir işbirliği . Yine, Grand Prix özel bir çizgi ortaya koyuyor.




İlk tam sezonunuzda genel müdür olarak neyi dört gözle bekliyorsunuz?
Yine, Dünya Motosiklet Şampiyonasına geri dönmeliyim. Grand bir prix'imiz olması ve diğer her şeyin var olmasını beklemesi için alınamazsa da, gerçek şu ki diğer tüm eylemler onun altında. Devreler, ister MotoGP veya F1 olsun, dünya şampiyonası yarışına sahip olanlara ve sahip olmayan devrelere ayrılmıştır. Devremiz bu yıl dünya liderine geri dönüyor.


Kullanıyor musun?
Bu, hem diğer etkinliklerin, seyircilerin destekleyicilerindeki Masaryk'in devresine olan ilgiyi, hem de halk için akşam veya akşam gezileri bize gelecek ticari etkinliklere katılımcılara olan ilgini artıracaktır.


Anladım. Bir yarış bisikletine sahip olan herkes onu dünya şampiyonu ile aynı köşeye “eğmek” istiyor.
Bu doğru. Ama Ferrari Challenge Europe ile anlaşmamızdan da bahsedeceğim. Haziran başında takvimimizde, iki sınıfta yaklaşık 80 araba sunuyor, bu da ızgarada 40 araba. Burada çok güzel yarışlar bekliyoruz.


Devredeki onarımlar bu yıl bitecek mi, yoksa önümüzdeki yıllarda onlara güveniyor musunuz?
Daha küçük olanlarla evet, onları sonbahar ve kış aylarında planlıyoruz. Gelecek yıl için bir motosiklet federasyonu ile düzenlenmiş bazı değişiklikler var. Ama çoğunu bu yıl yapabiliriz.


Grand Prix için yeni bir Temmuz tarihi tutuyor musunuz, yoksa Ağustos'a dönmeye çalışacak mısınız?
Röportajlarda, gelecek yıl için son tarihler tartışılıyordu. Bu yılın nasıl çalıştığını ve yarış sayısının nasıl artacağını göreceğiz. Tüm takvimi koordine etmek gerekir. Manevra seçenekleri, promotör tarafında ülkemizden daha sınırlıdır.


Advance raporlarınız var mı, MotoGP'yi iade etme konusundaki ilgi nedir?
Bizim açımızdan, geçmişten güçlü yıllar ile karşılaştırılabilir. Önceden, özellikle idari nedenlerden dolayı, istedikten daha geç başlamış olsak da, hayranlara yönelik pre -christmas pazarı için vaatlerimizin ruhuyla bilet almayı başardık. Sevincimizin tüm koşulları ile ilgili olarak, şimdiye kadarki satışlar çok iyi.