Teftişin her iki restoranı ile para cezası vermek için idari işlemler başlattı. Burger Inn durumunda, işçileri ambalaj malzemesinde, çalışma masalarının altındaki hazırlık odasında ve çalışanın giyinme odasında çok sayıda fare dışkısı buldular.
Operasyonun kapatılması her iki durumda da sadece bir gün sürdü. Eksikliklerin akstan sonra, Brno Kralı'nda bulunan her iki işletme de yeniden açılabilir.
“Şimdi böyle görünmese de, temizliği temizliyoruz. Ne yazık ki, fareler bize geldi. Nasıl olduğunu bilmiyorum, oldukça yok oldum. Her zaman bu karakterin sorunlarının bizden tamamen farklı türleri olduğunu düşündüm ”dedi.
Kasap ve Grill & Makarna'nın liderliği, incelemenin yaptırımlarını yetkisiz olarak tanımladı ve restoranlarına karşı özel bir amaç kampanyasının liderliği hakkında şikayet ederken, Burger Inn durumla karşılaştı.
Burger Inn restoranında muayene belgesinde inceleme tarafından yayınlanan görüntü. Yöneticisi, işinden gelmediğini savunuyor. (Şubat 2025)
“Şimdi tüm yolları hayal ettik ve başka bir kural aldık, böylece hiçbir şey bize hiç ulaşamaz ve bir daha asla olmayacağına inanıyorum,” dedi řiháček.
Şirketin, bazı alanların doksanlı yıllarda ikincil bir restoranla paylaştığı eski bir evde bulunduğuna dikkat çekti. “Çalıştığımız alanda kiralık bir mutfağımız ve koridorun bir kısmı var. Koridorun ve restoranın ikinci kısmı başka biri tarafından kiralanır. İnternette bulunan fotoğrafların bir kısmı bizden değil, ikinci işten. Muayene üzerine yazdım, bir kiralama sözleşmesi de gönderdim, her şeyi belgeledim. Ama kimse umursamadı ”diye iç çekti.
Řiháček ayrıca farelerin çekten önceki son günlerde sadece kısa bir süre ve ilk kez restoranında kalması gerektiğini savunuyor. Yerdeki dışkıların taze olduğu ve raflardaki yiyeceklerin küçük bir kısmının bile kemirmemesi iddiasına dayanıyor. “Ne ekmek vakum ambalajı,” diyor yönetici.
Hijyenin yakın geçmişte sürdürüleceği söylenir. “Belki de Brno'da gastro -instrüksiyonu temizlemeye odaklanan uzman bir şirketin hizmetlerini kullanan tek kişi biziz, yılda birkaç kez var. Geçen hafta ülkemizdeydiler, yine de onlardan, şubelerimizden herhangi birinde temizlik sırasında fare dışkısı bulunamadığını onayladım. Bu haftanın başında kendi denetimimizi yapıyorduk ve tatmin edici bir şey bulamadık. Bunu her zamankinden daha iyi yapmaya çalışacağız, belli ki bir yerde bir hata yaptım ”diye itiraf etti.
Operasyonun kapatılması her iki durumda da sadece bir gün sürdü. Eksikliklerin akstan sonra, Brno Kralı'nda bulunan her iki işletme de yeniden açılabilir.
“Şimdi böyle görünmese de, temizliği temizliyoruz. Ne yazık ki, fareler bize geldi. Nasıl olduğunu bilmiyorum, oldukça yok oldum. Her zaman bu karakterin sorunlarının bizden tamamen farklı türleri olduğunu düşündüm ”dedi.
Kasap ve Grill & Makarna'nın liderliği, incelemenin yaptırımlarını yetkisiz olarak tanımladı ve restoranlarına karşı özel bir amaç kampanyasının liderliği hakkında şikayet ederken, Burger Inn durumla karşılaştı.
Burger Inn restoranında muayene belgesinde inceleme tarafından yayınlanan görüntü. Yöneticisi, işinden gelmediğini savunuyor. (Şubat 2025)
“Şimdi tüm yolları hayal ettik ve başka bir kural aldık, böylece hiçbir şey bize hiç ulaşamaz ve bir daha asla olmayacağına inanıyorum,” dedi řiháček.
Şirketin, bazı alanların doksanlı yıllarda ikincil bir restoranla paylaştığı eski bir evde bulunduğuna dikkat çekti. “Çalıştığımız alanda kiralık bir mutfağımız ve koridorun bir kısmı var. Koridorun ve restoranın ikinci kısmı başka biri tarafından kiralanır. İnternette bulunan fotoğrafların bir kısmı bizden değil, ikinci işten. Muayene üzerine yazdım, bir kiralama sözleşmesi de gönderdim, her şeyi belgeledim. Ama kimse umursamadı ”diye iç çekti.
Řiháček ayrıca farelerin çekten önceki son günlerde sadece kısa bir süre ve ilk kez restoranında kalması gerektiğini savunuyor. Yerdeki dışkıların taze olduğu ve raflardaki yiyeceklerin küçük bir kısmının bile kemirmemesi iddiasına dayanıyor. “Ne ekmek vakum ambalajı,” diyor yönetici.
Hijyenin yakın geçmişte sürdürüleceği söylenir. “Belki de Brno'da gastro -instrüksiyonu temizlemeye odaklanan uzman bir şirketin hizmetlerini kullanan tek kişi biziz, yılda birkaç kez var. Geçen hafta ülkemizdeydiler, yine de onlardan, şubelerimizden herhangi birinde temizlik sırasında fare dışkısı bulunamadığını onayladım. Bu haftanın başında kendi denetimimizi yapıyorduk ve tatmin edici bir şey bulamadık. Bunu her zamankinden daha iyi yapmaya çalışacağız, belli ki bir yerde bir hata yaptım ”diye itiraf etti.