Birkaç gün önce, inşaatçılar Mysínova Caddesi'ne yol açan ve istasyonun güneyinde yer alan alt geçid girişini onarmaya başladılar. Bu caddenin kenarındaki tünele, yaya içinden geçen dar bir çatılı yapı yerleştirdiler.
Demiryolu İdaresi sözcüsü Dušan Gavenda, “Bu yeri tamamen kapatmamak ve katılım mesafesini yedek bir rota ile uzatmamak için, koruyucu yapı ile dar bir geçiş yaratmak için şehir bölgesi ve inşaat yüklenicisi ile anlaştık.” Dedi.
Trafik ışığı, geçişi öncelikle inşaatçıların ve demiryollarının çalışma saatlerinin dışına çıkarır. Aksi takdirde, çalışma sırasında insanların dar bir yerde hareketi, inşaat veya demiryolu yönetimi çalışanları tarafından koordine edilir. Talimatları aydınlatma cihazından daha üstündür.
“İlk olarak, girişin bir kanadını bu şekilde onaracağız, sonra inşaat kalan kanatla hareket edecek ve devam edecek,” dedi Gavenda, en geç Ağustos sonunda yapılması gerektiğini de sözlerine ekledi.
3.4 milyarlık etkinlikler inşa etmek
Aynı zamanda, işçiler de şehirdeki en yoğun ikinci tren istasyonunu yeniden inşa etmeye devam ediyor. Toplam maliyetler vergi olmadan 3,4 milyar krondur. İlk iki platformun piyasaya sürülmesinden sonra üçüncü Peron ve çevresine odaklanır.
Sözcü, “İstasyon inşaatçılarının geri kalan yarısında yeni bir demiryolu alt ve üstte çalışıyor, yeni platformlar ve çekiş çizgileri, kanalizasyon veya kablo boru hatları oluşturuyor.” Dedi. Ayrıca, alt geçidin istasyonun hemen altındaki geri kalan kısmına da odaklanırlar.
Eserlerin bir başka kısmı, cam cepheli ve oluklu bir çatılı tamamen yeni iki storey istasyon binası ile ilgilidir. İşçiler iç ve dış cephede çalışır, gerekli kablo ve ekipmanı takarlar. Yolcular 30 Eylül'de kullanmaya başlayacak.
Královopol istasyonundaki ana çalışma, yolcuların yeniden yapılanmadan sonra üçüncü platforma sunulacağı Aralık ayında sona erecek. Aynı zamanda, alt geçidin geri kalan kısmı açılacak, bu da Mysínov çevresindeki öncesi ve affedici alanı birbirine bağlayacak. İki parça arasındaki mevcut yol birkaç yüz metre uzunluğundadır ve bir trafik ışığı tarafından kontrol edilen tünelden geçer.
Demiryolu İdaresi sözcüsü Dušan Gavenda, “Bu yeri tamamen kapatmamak ve katılım mesafesini yedek bir rota ile uzatmamak için, koruyucu yapı ile dar bir geçiş yaratmak için şehir bölgesi ve inşaat yüklenicisi ile anlaştık.” Dedi.
Trafik ışığı, geçişi öncelikle inşaatçıların ve demiryollarının çalışma saatlerinin dışına çıkarır. Aksi takdirde, çalışma sırasında insanların dar bir yerde hareketi, inşaat veya demiryolu yönetimi çalışanları tarafından koordine edilir. Talimatları aydınlatma cihazından daha üstündür.
“İlk olarak, girişin bir kanadını bu şekilde onaracağız, sonra inşaat kalan kanatla hareket edecek ve devam edecek,” dedi Gavenda, en geç Ağustos sonunda yapılması gerektiğini de sözlerine ekledi.
3.4 milyarlık etkinlikler inşa etmek
Aynı zamanda, işçiler de şehirdeki en yoğun ikinci tren istasyonunu yeniden inşa etmeye devam ediyor. Toplam maliyetler vergi olmadan 3,4 milyar krondur. İlk iki platformun piyasaya sürülmesinden sonra üçüncü Peron ve çevresine odaklanır.
Sözcü, “İstasyon inşaatçılarının geri kalan yarısında yeni bir demiryolu alt ve üstte çalışıyor, yeni platformlar ve çekiş çizgileri, kanalizasyon veya kablo boru hatları oluşturuyor.” Dedi. Ayrıca, alt geçidin istasyonun hemen altındaki geri kalan kısmına da odaklanırlar.
Eserlerin bir başka kısmı, cam cepheli ve oluklu bir çatılı tamamen yeni iki storey istasyon binası ile ilgilidir. İşçiler iç ve dış cephede çalışır, gerekli kablo ve ekipmanı takarlar. Yolcular 30 Eylül'de kullanmaya başlayacak.
Královopol istasyonundaki ana çalışma, yolcuların yeniden yapılanmadan sonra üçüncü platforma sunulacağı Aralık ayında sona erecek. Aynı zamanda, alt geçidin geri kalan kısmı açılacak, bu da Mysínov çevresindeki öncesi ve affedici alanı birbirine bağlayacak. İki parça arasındaki mevcut yol birkaç yüz metre uzunluğundadır ve bir trafik ışığı tarafından kontrol edilen tünelden geçer.