Brno barajındaki barajın onarımı sorunlar getirecek

DünyaBot

Member
Morava Nehri Havzası sözcüsü Jana Kučerová, “Onarım, su geçirmezlik de dahil olmak üzere köprü güvertesinin tamamen değiştirilmesini içerecek. Su işlerinin inşasının başlangıcından bu yana, böyle bir kapsam hiç yapılmadı, sadece geleneksel küçük onarımlar ve bakım yapıldı.”


İşçiler ayrıca yolun altında çalışan bir su borusunu onarmalı ve Knínička Bölgesi de dahil olmak üzere barajın arkasındaki tüm alan için tek tedariktir. Sözcü, “Tahmini maliyetler 40 ila 50 milyon taçtır.”


Baraj aracılığıyla inşaat makineleri olan işçilerin dışında hiç kimsenin geçmeyeceği veya geçmeyeceği açıktır. Sokol yüzme havuzuna gitmeyi seven Bystrka Tomáš Kratochvíl (Sapdem) belediye başkanı, “Mümkün olduğunca çabuk çalışmalı ve ziyaretçilerin kısıtlamalarını olabildiğince küçük tutmak için maksimum konuşlandırılmalıdır. Buna ek olarak, turistler ve bisikletçiler favori bir patikaya öncülük ediyor,” dedi. “Oraya nereye gideceğimi bilmiyorum,” dedi tankın bulunduğu şehir bölgesi belediye binasının başı.


Bir meslekten olmayan olarak, ona bir alternatif ve duba köprüsünün inşası ya da yaya fırsatı için aşağı inmek ve altındaki barajın her iki tarafında önde gelen uzun merdiven boyunca yürüme fırsatı için saldırıyor.


“Ama soru şu ki, erişimin artık şantiyenin bir parçası olup olmayacağı.” Barajın arkasında, ayaklarda bile insanlar muhtemelen sadece Kníničky'den geçecekler.


Dar yol genişletilmeyecek



Barajın arkasındaki barajın bir kısmına ulaşması gereken sürücülerin Zřídrojovice aracılığıyla sekiz kilometrelik bir sapma olması gerekecek. Buna ek olarak, geçen yıl geçen yıl baraja gitmek için geçen bir yol, çünkü Brno barajın biraz arkasında tanıtıldı. Yoğun trafiği hafifletmek istedi. Ancak, bir dava temelinde, Mahkeme ve Brno Belediye Binası'nın hataları bu bahar bu işareti iptal etti.


Knínička Lenka ištvanová Belediye Başkanı'na göre (n.) Bu durumda bu yolculuktan farklı çalışmayacağı açıktır. Bununla birlikte, bunun aynı zamanda aynı fikirde olmadığı bir yoldan farklı olarak geçici bir mesele olduğunu algılar. “Dahası, Morava Nehri Havzası temsilcileri bize olabildiğince çabuk onarmaya çalışmamıza söz verdiler,” diyen orijinal tahminlerin yıl hakkında en son “sadece” yıl hakkında konuştuğunu söyledi.


Barajın tacındaki köprüde, yaya, bisikletçiler ve arabalar bugün karıştırılıyor. Dar profil nedeniyle, yaklaşan iki otomobil tercih edilmelidir. Bu bağlamda, Ištvan, yolun olası genişlemesini tartıştığını, böylece yaya üzerinde rahatça geçebilmeleri için, sadece dar kenardan değil, lambaları da lambaları engellediklerini ve arabaları önleyeceklerini söyledi.


“Müzakereler var,” dedi belediye başkanı, ama sesi çok umutlu gelmedi. Ve baraj yöneticisi şu anda herhangi bir değişikliğe güvenmiyor. Morava Nehri havzasının sözcüsü, “İnşaat tamamen kaldırılacak ve aynı parametreler hakkında yenileriyle değiştirilecek.” Dedi.


Tatilciler için en azından barajdaki rejimin değişmeyeceği en azından olumludur. Onarım nedeniyle, tankı hiçbir şekilde düşürmek, böylece yüzme olasılıklarını veya popüler buharlı botların işleyişini sınırlamak gerekmeyecektir. Brno ulaşım şirketi Hana Tomaštíková sözcüsü, “Nakliye operasyonunun sınırlı olması gerektiğine dair henüz bilgimiz yok.”


VEVEří Kalesi'ne giden yolu ve yeni bisiklet yolunu onarın



Yeterli olmamak için, eşikte uzun süre bu tür son kısıtlama olmayabilir. Sağ bankada, yolun Bystrc'den Veveří Kalesi'ne yeniden yapılandırılması yıllardır planlıyor ve onunla bir bisiklet yolunun inşası. Bu planlar Güney Moravian valilerine gidiyor, ancak bu baharın rezervuarın sağ kıyısındaki tüm alanı kanalizasyon yapmak için yüz milyondan fazla yatırım planını onayladığı Brno'yu da ekliyor. Bugün merkezi kanalizasyona bağlı atık su yok.


Brno'nun liderliği, ana toplayıcıyı, çevreden bireysel evlerin ve evlerin bağlı olduğu yolun altına yönlendirmeyi planlıyor. Güney Moravian yol işçilerinin müdürü Roman Hanák, vaveří kalesinde sadece iki bölüm olduğunu söyleyerek, “Şu anda yeniden yerleşim çalışmaları devam ediyor. Ağustos ayı başında bina izinleri için belgeler kavramına sahip olmalıyız.” Dedi.


Rezervuar boyunca önemli kısımda, Brno'nun basamakları kanalizasyon ve ayrıca arazinin satın alınmasını bekliyor.


Bisikletteki barajın daha iyi kullanılabilirliği de BYSTRC'den rıhtıma çözülür. Bir yıl içinde belediye, hayvanat bahçesi yakınındaki nakliye kavşağından Přímní Caddesi'ne kadar bölge caddesi boyunca önde gelen 3,5 metrelik yeni bir parkur açmak istiyor ve burada mevcut ana erişim yoluyla sonuçlanacak. Böylece bisikletçilerin hareketi mevcut dört meşgul yoldan yana doğru yönlendirilir. Gelecek yılın ortasına kadar yaklaşık 900 metre -uzun bir iz inşa etmeyi vaat eden belediye, onu ve yaya severleri de karşılayacağını varsayar.